دوره آموزشی
مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
  زمان برگزاری: 25 آذر 1397     موضوع دوره: فناوری اطلاعات  
جلسات: 25 آذر 1397 از ساعت 09:00 تا 13:00
مدرس‌ها: دکتر سمیه قجری
هزینه دوره: 700000 ریال
توضیحات:

سرفصل و محتوا دوره :

تعریف رفتار انسان و ویژگیهای آن،تأثیرپذیری و تأثیرگذاری رفتاری،اخلاق حرفه ای در کسب وکار،مشتری مداری،تعریف وشناخت مشتری، انواع مشتری،اهمیت علم روانشناسی در جذب وحفظ مشتری،نحوه تعامل با انواع مشتریان،نکارت استراتژیک در برخورد با مشتریان،رفتار افراد با فرادست وزیردست،خصوصیات لازم برای کار جمعی بمنظور جذب مشتری،استراتژیهای مشتری مداری،بازاریابی مشتری

ثبت نام
ایرانداک در شبکه‌های اجتماعی