دوره آموزشی
مدیریت ارتباط با مشتری «CRM» (جدید)
  زمان برگزاری: 21 بهمن 1397     موضوع دوره: فناوری اطلاعات  
جلسات: 21 بهمن 1397 از ساعت 09:00 تا 13:00
مدرس‌ها: دکتر سمیه قجری
هزینه دوره: 700000 ریال
توضیحات:

سرفصل و محتوای دوره:

تعریف رفتار انسان وویژگی‌های آن،تأثیرپذیری وتأثیرگذاری رفتاری، اخلاق حرفه ای در کسب وکار،مشتری مداری،تعریف وشناخت مشتری، انواع مشتری، اهمیت علم روانشناسی در جذب وحفظ مشتری، نحوه تعامل با انواع مشتریان، نکات استراتژیک در برخورد با مشتریان، رفتار افراد با فرادست وزیردست، خصوصیات لازم برای کار جمعی بمنظور جذب مشتری، استراتژی‌ های مشتری مداری، بازاریابی مشتری

 
ثبت نام
ایرانداک در شبکه‌های اجتماعی