دوره آموزشی
مدیریت ارتباط با مشتری «CRM»
  زمان برگزاری: 5 مرداد 1401     موضوع دوره: مدیریت  
جلسات: 5 مرداد 1401 از ساعت 09:30 تا 13:30
هزینه دوره: 140 هزار تومان
سرفصل و محتوای دوره:

تعریف رفتار انسان وویژگی‌های آن، تأثیرپذیری وتأثیرگذاری رفتاری، اخلاق حرفه ای در کسب وکار،مشتری مداری،تعریف وشناخت مشتری، انواع مشتری، اهمیت علم روانشناسی در جذب وحفظ مشتری، نحوه تعامل با انواع مشتریان، نکات استراتژیک در برخورد با مشتریان، رفتار افراد با فرادست وزیردست، خصوصیات لازم برای کار جمعی بمنظور جذب مشتری، استراتژی‌ های مشتری مداری، بازاریابی مشتری

اهداف

  • کسب مهارت‌های کاربردی درحوزه CRM در زمینه شناسایی ابزارهای اجرایی حوزه مدیریت‌ ارتباط با مشتری و به‌کارگیری آن‌ها برای برقراری ارتباط با مشتریان
  • افزایش درآمد حاصل از فروش.
  • افزایش میزان موفقیت در روابط مشتریان.
  • افزایش سود.
  • افزایش میزان رضایت مشتریان.
  • صرفه جویی در هزینه های اداری و بازاریابی و فروش.
  • بهبود فرآیند ارتباط با مشتریان واقعی.
  • ارائه محصولات صحیح به هر مشتری.
  • ارائه محصولات صحیح از طریق کانال های صحیح به هر مشتری.
  • ارائه محصولات صحیح در زمان صحیح به هر مشتری.

مخاطبان

 

 

ثبت نام
ایرانداک در شبکه‌های اجتماعی